Let op: de prijzen op de Campercontact app kloppen meestal niet. we betaalden bij deze camping 38,60 voor 1 nacht op 23/5. Noord-Italië ervaren wij als heel prijzig. Malcesine moeite waard om te bezoeken. Ook met de kabelbaan omhoog naar Monte Baldo aanrader!!

• oktober 2021

• september 2021

Leuke, kleine camping. Keurig sanitair! Vriendelijk personeel (familie). Leuk terras ( zeker niet duur), bier , wijn mag mee naar de camperplaats! Restaurants vlakbij de camping. Op 30 m van de camping een mooi en schoon (kiezel)strand. Malcesine ligt op 2,5 km van de camping!

• oktober 2021

• september 2021