• januari 2019

Het is een grote parkeerplaats waar auto's en bussen worden gepositioneerd. Dichtbij het centrum.

• januari 2016

We belden zoals op het bord aangegeven is en kregen te horen dat we in de ochtend terug moesten komen, omdat het te laat was. Het was bijna middernacht, maar op het bord stonden geen tijden genoemd. Zij stelden voor om op straat te slapen. Slap.

• augustus 2012

Om de slagboom te openen, telefoonnr bellen, 5 min later komt plaatselijke politie slagboom openen. Ideaal gelegen om via trein, Venetie te bezoeken. Kaartjes in naast gelegen bar van station te verkrijgen, ongeveer 6€ per persoon.

• januari 2019

• januari 2016