Voor een overnachting oké. De thermale baden hebben we niet bezocht rustig 's nachts

• mei 2022

Heerlijk geslapen. Vanmorgen in de schaduw van een boom op het verharde parkeerterein wakker geworden. Als zelfvoorziened een prima plek. Vuilnis containers zijn voldoende aanwezig.

• september 2019

Het was voor ons een noodoplossing, aangezien alle campings vol waren. Al met al ging het eigenlijk prima. Het is beetje vreemd zonder hek en stroom, maar voelde niet onveilig. Voor een nachtje goed te doen.

• mei 2022

• september 2019