Er is veel ruimte op een spoorlijn. Een paar 100 meter van het stadscentrum. Met de machine is er vrijwel geen contact. € 24 is niet goedkoop, maar het is oké voor de locatie. Ook voor grotere mobiele telefoons. Zal deze plek toevoegen aan favorieten voor mijn tours aan het Gardameer.

Andreas-212

wij zijn heeft al heel vaak geweest. zoals altijd top. Vriendelijk personeel. Ruime plaatsen, de Wc en de douches zijn altijd schoon. De stellplaats ligt vlakbij het centrum. Hondvriendelijk🐾

Area Camper Peschiera del Garda