Village San Benedetto Vecchio Mulino

Peschiera del Garda, Verona, Veneto, Italië

• juni 2024

Sun-living

Hartelijk dank voor de mooie recensie en voor het delen van uw indrukken van uw verblijf op onze camping. Voor degenen die met een ACSI-kaart verblijven, hebben wij een deel van ons kampeerrelais voor hen gereserveerd.

FabriceR

te druk, te rommelig, te luidruchtig. te te te… voor aangename rust moet je hier niet komen!

peter.roels

Beste gast, dit is slechts uw mening, heeft u zich afgevraagd waarom u het 'te druk' heeft? Het is zeer waarschijnlijk dat de andere gasten hier zich zeer op hun gemak voelen en zich vermaken, in tegenstelling tot u. De leiding

• juni 2024

Village San Benedetto Vecchio Mulino