vriendelijke ontvangst. mooi plekken Heerlijk rustig. alles prima. we zijn 4 nachten gebleven om uit te rusten. maar je moet wel met de camper op pad omdat er geen fiets of wandelpaden zijn

Swâlkers

vriendelijke ontvangst van Mattia. Nette afgescheiden plaatsen op grind. Kosten €10 per plaats €8 per persoon. Douche en toilet netjes en schoon. de weg hoorbaar. Hond gratis.

noway2023

Zeer mooie en aangename plek om te verblijven, we komen altijd graag terug, Mattia is altijd erg vriendelijk. Ideaal om te fietsen. Er is een zwembad en een tafeltennistafel op het terrein. De zonsondergang is jouw droom.

Agricamping Maiella