Prima CP voor een bezoek aan Borghetto en een mooie fietstocht langs de Mincio, naar het Gardameer. Sanitair voldoet. Hurktoilet. Helaas niet verwarmd (we hadden nachtvorst). Bij aankomst kaart trekken waarmee alle diensten kunnen worden gebruikt. Afrekenen bij vertrek(betaalautomaat)

akotukker

Heel goed georganiseerd, goede prijs. Je betaalt alles met de kaart die je bij de ingang automatisch krijgt. We hadden op bon aan het eind wel meer specificaties willen zien.

• Strada Viscontea

37067, Valeggio sul Mincio, Italië