gezellig plekje, dieren, groot grasplein, veel sanitair en proper, vriendelijk onthaal. we beginnen nu aan onze 2e nacht en ik ga t hier missen! oké er is lawaai maar cava wel (en we slapen in een pop-up dak dus je hoort alles nog luider). perfect als je Verona wil bezoeken en zeker met kinderen!

Het is gesloten en in de applicatie staat dat het open is!!! 👊

DorayBiriontour

beste Dora munoz contreras...je schreef ons vandaag om 13.21 uur...heb je vandaag ruimte voor mij voor 1 of 2 dagen...hoeveel kost het?...antwoord na 9 minuten vanaf ons....vandaag zijn we gesloten vanwege te veel regen....sommige delen van de camping staan onder water...we hebben met een precieze reden gereageerd...veel groeten

Ruime camperplekken, 2 km lopen naar centrum. Vanwege ezels, pauwen, konijnen, kippen en paarden zijn er veel vliegen. Slechts drie sterren voor deze camping omdat de fabriek ernaast 24 uur per dag een storend geluid produceert.

Camper-Lulu

Het geluid 24 bestaat, maar wij vinden het niet zo vervelend, maar ieder heeft zijn eigen idee.....zelfs de vliegen zijn er, het is een natuurlijke omgeving met dieren.....maar vliegen en muggen zijn er allemaal over de vlakte Po-vallei van Italië, vooral in september en oktober met nog steeds 30 graden overdag en veel vochtigheid.

Het is gesloten en in de applicatie staat dat het open is!!! 👊

Corte Agricola Monrò