wij betaalden 41 euro voor 1 nacht en als je gebruik wilt maken van het zwembad komt daar nog eens 10 euro pp bij Geen wc papier geen broodjes service en pal naast drukke wegen. we hebben wel lekker gegeten in het hotel voor een redelijke prijs maar s middags 10 euro voor 2 alcoholvrije biertjes

nette camping, voldoende sanitair, wel gedateerd. Wel heel veel verkeersgeluid van de wegen eromheen. Plaatsen zijn prima, verhard met gras er voor. Prima voor één of twee nachten om de stad te gaan zien.

PeterTruus

Geweldig voor doorreis en voor een nacht. De CP is nog precies zoals hij was in de vroege jaren 90, er is helemaal niets veranderd......nog net zo desolaat..... Het geheel voor 36 € / nacht, WoMo en 2 personen. Honden gratis.

• Via Uberto Scarpelli 35

36100, Vicenza, Italië