• september 2019

Goede plek voor een nacht. Dicht bij goed restaurants, Pasticcheria en een Lidl

• november 2016

Voor op de parkeerplaats was het te druk en te krap. Daarom zijn we wat naar achteren gereden tegenover het restaurant. Een vriendelijke politieagent heeft ons verteld waar we zeker naar toe moesten in de omgeving.

• september 2016

Rustig gelegen parkeerplaats waar​​op een aantal campers kan staan zolang er geen personenauto's staan. De plaatsen rechts van het huis zijn wat langer en beter geschikt. Een gratis loosplaats ligt op 400 m, een LIDL over de weg.

• september 2019

Goede plek voor een nacht. Dicht bij goed restaurants, Pasticcheria en een Lidl