Top camperplaats! Alles is voorzien en dit voor een zeer schappelijke prijs. Wij betaalden 23 euro per nacht (alles in) per nacht voor een camper en 2 volwassenen. Porec en Rovinj zijn goed per fiets te bezoeken (beide ongeveer 50 km heen en terug).

reizenmetBatist

Schitterend plekje ! Plekken zijn niet heel ruim, maar er zijn er ook maar 10, dus heel rustig. Mooi en verzorgd sanitair. We betaalden 25€ voor campervan en 2 personen. Aanrader ! ❤️

Luc-Ingrid

Alle voorzieningen. Buitendouche heel aangenaam. Prijs €28 eind augustus voor camper + electro. De witte wijn is heerlijk ;0)

Camp Terre