Camp Terre

Sveti Lovreč, Općina Sveti Lovreč, Kroatië

Will je rust en een eigen plekje met super schoon sanitair dan moet je hier zijn. Ook te reserveren. Niet naar de ideote prijzen kijken, want dat is hun oude muntsoort.

Tyska

Top camperplaats! Alles is voorzien en dit voor een zeer schappelijke prijs. Wij betaalden 23 euro per nacht (alles in) per nacht voor een camper en 2 volwassenen. Porec en Rovinj zijn goed per fiets te bezoeken (beide ongeveer 50 km heen en terug).

reizenmetBatist

Schitterend plekje ! Plekken zijn niet heel ruim, maar er zijn er ook maar 10, dus heel rustig. Mooi en verzorgd sanitair. We betaalden 25€ voor campervan en 2 personen. Aanrader ! ❤️

Camp Terre