Parking

Zagreb, Kroatië

• juni 2024

Plek staat niet goed aangegeven in deze app. Het adres klopt niet. En we waren niet de enige die op de verkeerde plek uitkwamen.

• juni 2024

Bij aankomst bij het meer waar we omheen zouden moeten kunnen rijden om bij de CP te komen zijn er allemaal toegangspoorten en hokjes geplaatst. Ik heb navraag gedaan bij een beveiliger en hij vertelde mij dat de CP niet meer als zodanig bestaat.

Bertvankammen54

Is gewoon een grote parkeerplaats op grind. Zijn idd openbare toiletten en waterpunt. Je kunt hier prima staan en het is gratis. Het is ook een ontmoetingsplek voor sportmensen, veel fietsers en wandelaars en een prachtige roeibaan waar veel gebruik van wordt gemaakt.

• Aleja Matije Ljubeka

10110, Zagreb, Kroatië