• april 2023

onrustig door straat voor de cp. Geen wegen om te wandelen vanaf CP, je moet eerst een stuk langs drukke straat

Bedankt voor uw bezoek, wij waarderen uw beoordeling. Je hebt gelijk, we wachten nu al meer dan 10 jaar op een veilige aansluiting op het fietspad langs de Sauer. Daarom kunnen we aanraden om de gratis bus te nemen vlak voor de camping om naar het stadscentrum of naar de verschillende dorpen te gaan om verschillende wandelroutes te starten. Het spijt ons voor uw ervaring, maar dit is niet in onze handen en hangt af van politiek en gemeenschappen. Hartelijke groeten

• april 2023

Camping Bleesbruck