Vianden Camperpark

Vianden, Diekirch, Luxemburg

• juli 2024

Fijne plek om te verblijven. mooi uitzicht op de Burcht. hopelijk blijft het zonder reserveren hier, dat zou hoop bederven.

Rene-en-Rita

Een prachtige camperplaats in een mooie omgeving met alle voorzieningen die het een camperaar kan wensen. Wij komen hier zeker vaak terug.

Camperceesie

Beste, Hartelijk Dank voor uw beoordeling. Wij vinden het fijn dat u het genoten heeft en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke Groeten, Visit Vianden

Een nachtje gestaan van 23 op 24 juni 2024. Direct aan de rivier en op zeer korte afstand van het centrum. Wij stonden op de verharde plekken met ruimte om op het ernaast gelegen stukje gras je stoelen neer te zetten. Prijs- kwaliteit is ok. Netjes onderhouden sanitair. Fijn om daar te staan.

Herman-en-Petra

Beste Herman en Petra, Hartelijk Dank voor uw beoordeling. Wij waarderen uw Feedback en hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Visit Vianden

• juli 2024

Vianden Camperpark