Vianden, Diekirch, Luxemburg

Vianden Camperpark

fraai gelegen direct aan de rivier Die Our - niet aanbevolen voor lange voertuigen - betalen met munt geld - nu ook pinpas betaling - centrum 1km

• Rue Neugarten 2

9422, Vianden, Luxemburg
  • € 20,00 • 1 jan. t/m 31 mrt.

€ 20,00 • 1 apr. t/m 31 dec.

4van 5

Gerlof.Lagemaat

Goedemorgen, Dank u voor uw goede beoordeling, we zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw tijd bij ons op Camper Park en we verwelkomen u graag terug in de nabije toekomst. Bedankt voor de opmerking over de sanitaire voorzieningen. Met vriendelijke groeten, Visit Vianden - Renée

• november 2022

prachtige camperplaats aan een leuk watertje! hele goede voorzieningen!! gelukkig waren wij er vroeg en hadden nog een plaatsje want de 16 beschikbare plaatsen zijn erg gewild! leuk gewandeld en gefietst door/naar Vianden.

Marjolein08

Beste Marjolein08, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om zo'n fantastische review achter te laten op Campercontact. Het Camperpark Vianden kan ook in de koude maanden van het jaar erg druk zijn. Wij stellen uw vriendelijke woorden zeer op prijs en hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in Vianden. Met vriendelijke groet Visit Vianden - Steve

• oktober 2022

Helaas heb ik een fout gemaakt bij het inchecken waardoor ik 3x voor 1 nacht in rekening werd gebracht. Jammer dat de ambtenaar van de VVV de regels zo strikt toepast: helaas krijg ik het teveel betaalde bedrag niet terug!!! Ik ben erg teleurgesteld.

Pieter---Liesbeth

Dag mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling te geven over Camperpark. Het spijt ons dat je problemen had met de tickets, maar helaas moeten we ons aan de regels houden. Ondanks dit ongemak hopen we u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen in ons huis in Vianden. Hoogachtend, Bezoek Vianden - Renée

4van 5

• oktober 2022

Pieter---Liesbeth

• € 20,00 • 1 jan. t/m 31 mrt.

€ 20,00 • 1 apr. t/m 31 dec.