schone plaatsen sanitair uitstekend. mooie omgeving om te wandelen en te fietsen we hadden eerst één overnachting gepland maar zijn paar dagen langer gebleven. komen zeker weer terug.

T&Bonderweg

super mooie plek om te staan, verharde ondergrond met gras ernaast om heerlijk te genieten van het zonnetje. Toilet en douches zijn super schoon, personeel is vriendelijk hebben er drie dagen gestaan met veel plezier

Zonlicht68

Beste Zonlicht68, Met veel plezier hebben wij uw review gelezen. Het was ons een genoegen u als gast te mogen verwelkomen en aan uw wensen te hebben voldaan. Wij hopen dat u het naar uw zin heeft gehad op Camperpark Vianden en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten

Vianden Camperpark