Vianden Camperpark

Vianden, Diekirch, Luxemburg

Vianden Camperpark

fraai gelegen direct aan de rivier Die Our - niet aanbevolen voor lange voertuigen - betalen met munt geld - nu ook pinpas betaling - centrum 1km

• Rue Neugarten 2

9422, Vianden, Luxemburg

• juli 2021

mooie plek aan een 'beek' , die ook hier een monster bleek na de heftige regen van '21. De apparatuur is kapot vanwege het hoge water: geen stroom, (warm) water maar daardoor gratis.

Lodewijk

Bedankt voor uw beoordeling, wij zullen proberen de schade zo snel mogelijk te herstellen zodat alles weer normaal loopt. We zien je graag weer in Vianden.

• juli 2021

Prachtig gelegen CP, op voormalige camping. Staangeld kan inmiddels ook betaald worden met bankpas (contactloos). Stroom betalen met €0.50 munten. Zéér mooie wandelingen en fietstochten te maken in de omgeving. Rondom einde voormiddag geeft de meeste kans om een goede plaats te scoren.

Vaesj00

Bedankt voor uw positieve beoordeling, wij doen ons best om ervoor te zorgen dat onze gasten tevreden zijn en hopen u snel weer te zien op ons camperpark. Met vriendelijke groeten uit Vianden

• juni 2021

Fendermeer

Bedankt voor uw positieve beoordeling, de plaatsen rechts horen niet bij het camperpark. De eigenaar tolereert de gasten echter, dus er is geen elektriciteit en geen water. Groeten uit Vianden

• juni 2021