Camping Val d’Or

Enscherange, Luxemburg

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Onze ervaringen: vriendelijkheid, behulpzaam, schoon, rust, kabbelend water, ruimte, lekker eten, biertje, broodjes service..... Kortom alles is hier top!

Bijtje21

Prima camping, vriendelijke eigenaren, super service. Heel fijne ervaringen en mooie tijd gehad, zeker een plek om eens terug te komen.

paulfilip

dank voor je bericht, spijtig om te lezen dat je verblijf niet aan je verwachtingen voldoet. het is ook spijtig om te lezen dat u erbij niet vermeld dat u eerst ons terrein kapot rijd, wij een gezellige familie camping zijn, en geen alleenstaande camperplaats waar alleen maar oudere mensen komen in de meivakantie. misschien in het vervolg een adult only camping boeken?

Camping Val d’Or