Camping car spaces Remich

Bech-Kleinmacher, Kanton Remich, Grevenmacher, Luxemburg

Camping car spaces Remich

camperplaats vlakbij de rivier - gebruik GPS-coordinaten - locatie bij slecht weer mogelijk afgesloten - centrum 1km

• Route du Vin 2

5405, Bech-Kleinmacher, Luxemburg
  • € 12,00 • 1 jan. t/m 31 mrt.

€ 15,00 • 1 apr. t/m 30 sep.

€ 12,00 • 1 okt. t/m 31 dec.

• juli 2021

• juni 2021

Mooie en verzorgde camperplek aan de Mosel. Ruime plaatsen met alle voorzieningen. Het centrum van Remich is op nog geen 500 meter en bereikbaar via een mooi aangelegde wandel-, en fietsboulevard.

wafss

Positieve recensies maken onze dag goed! Wat fijn om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Met vriendelijke groet

• juni 2021

Cp zo als een cp hoort te zijn ,op iedere punt Stroom en water . plaatsen waterpas . geen sanitair maar het is een cp en geen camping. slagboom gaf geen probleem als je goed leest wat je moet doen. voor mij een dikke tien.

okkojan

Beste okkojan, we stellen uw recensie zeer op prijs. We zijn blij om te zien dat je genoten hebt van je verblijf. We kijken ernaar uit u terug te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten van Remich

• juli 2021

okkojan

• € 12,00 • 1 jan. t/m 31 mrt.

€ 15,00 • 1 apr. t/m 30 sep.

€ 12,00 • 1 okt. t/m 31 dec.

7 dagen