Camperplaats Luxoil

Mertert, Grevenmacher, Luxemburg

JordiD

Hallo Mo2, uw beoordeling klopt niet. Aan- en afvoer zijn beschikbaar. Volgens wat u zei, is het ook beter dat u naar de camping gaat.

• maart 2024

Het is erg druk, er is geen aan- of afvoer, oké, het kost niets, dat is het voordeel. Anders lijkt het vanaf de middag altijd vol te zijn. De mensen zijn soms wat precair, kettingrokers en koopjesjagers. Ik denk dat we de volgende keer de mooie en rustige camping aan het water nemen.

• maart 2024

Camperplaats Luxoil