fantastische camping toiletgebouw is redelijk en vrij nieuw maar voor onze begrippen misschien wat minder … warm water door zonneboiler. vriendelijke eigenaar mooie plaatsen toegangsweg is echt wel offroad maar was voor onze camper geen probleem .. je zet alles weer op z’n plek als je staat.

Buigel

Wij zijn het eens met de vorige reviews! We willen toevoegen dat wij heerlijk gegeten hebben bij dhr Himdi van Maison d’Hotes Cala Iris. Op klein half uur lopen afstand. WhattsApp +212665054011.

Camping Amis de Cala Iris