• juli 2024

Redelijke camper plaats voor 1 nacht. de prijs is gestegen naar 30 euro. toch wel duur voor wat je krijg. Sanitair was basic maar wel schoon. ‘s avonds waren er enorm veel muggen. niet echt een aanrader.

• juni 2024

Hele kleine camping. Voor grotere campers ongeschikt. Bij het afrekenen wilde de eigenaar €30-, hebben. Dat heb ik geweigerd op basis van info op deze site. Dus €25,- betaald. We werden niet ingeschreven en contant betaald. Geen rekening. Dus ook gewoon zwart.

Mr.-Bypass

sanitair heel schoon, geen lozing van grijs water of wc mogelijk. op de fiets naar Kotor langs de baai is een leuke route, vlak, 14 km. Winkel op ong 1 km

• juli 2024

• juni 2024