Camperplaats bij Boerderijcamping Het Amerveld

Amen, Aa en Hunze, Drenthe, Nederland

Camperplaats bij Boerderijcamping Het Amerveld

aparte camperplaatsen voor de camping - kampeerplaatsen op SVR camping, open van 1-04 tot 1-11 tegen hoger tarief - paardentram, trekker tram - geocachen Nationaal Park de Drentsche Aa en Geo Park de Hondsrug - centrum 500m centrum 500m

• Amen 61

9446 PB, Amen, Nederland

• november 2021

2 nachten hebben wij hier heel rustig gestaan. Wakker worden met het geluid van de merels. Super mooi en verwarmd sanitair. En als klap op de vuurpijl kregen ook nog vers gebakken muffins voor bij de koffie. Dit is echt een aanrader als uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten.

• november 2021

We waren hier van 5 t/m 7 november 2021. Heel vriendelijk ontvangen en op vrijdag kon je snack afhalen. Het sanitair is Perfect en super ruim. De plek is voor dit jaargetijde prima maar zomers aan de smalle kant. Wij gaan zeker weer komen en raden iedereen deze CP aan.

• juni 2021

• juni 2021