wederom hebben wij hier afgelopen jaar ,zowel in het voorjaar als najaar enkele dagen gestaan. Super plek met super bio (eigen lokale) producten. vriendelijke beheerders/gastvrouw. perfecte uitval voor fietsrondje natuur of stad (Assen)

Deja-Vu

Schitterend sanitair waar ze trots op zijn. Dat merk je aan de manier waarop het schoongemaakt wordt. Er is veel te zien en te koop. Een plek om bij mooi weer eens terug te komen.

• maart 2023

Uitstekende camperplaats met winkel en heel veel wandel mogelijkheden. Met de bus naar Assen is een kwartiertje reizen.

• maart 2023

Vekabo - camping De Balloohoeve