Erg fijne camping waar alles klopt. 5 sterren voorzieningen en perfect onderhouden. Als goed schoon. Vriendelijke beheerders die een goede balans hebben gevonden tussen aandacht en privacy. Nabij mooie fietsroutes. De broodjes zijn super lekker! ook van de pizza hebben we gesmuld.

ankeenrob

Hallo Anke en Rob, Dank jullie wel voor de mooie woorden. Wij gaan ook komend jaar gewoon zo verder en gaan nog veel meer heerlijke broodjes en pizza's maken!

Mooie, nette schone camping, vriendelijk personeel. Mooie omgeving.

cristelvdh

Hallo Christel, dank je wel. Fijn dat jullie het goed naar de zin hebben gehad bij ons en in de mooiste provincie van Nederland!

• juni 2021

Prachtige rustige camping, super verzorgt en netjes. Zeer vriendelijke beheerders. Wat wil je nog meer.

ankeenrob

Mooie, nette schone camping, vriendelijk personeel. Mooie omgeving.

• juni 2021

Camping Vorrelveen