Camperpark Nuuverstee

Borger, Borger-Odoorn, Drenthe, Nederland

• juli 2024

Mooie camperplaats met mooie plekken die mooi aangelegd zijn. Sanitair prima. Mooi fiets en wandelgebied.

• juli 2024

Wat een fantastische camperplaats! Wij kunnen ons slechts uitdrukken in superlatieven. Op bepaalde dagen kun je een maaltijd bij de camper laten bezorgen, op restaurantborden, zoals bij de professionele horeca. De kwaliteit is uitstekend. Hier gaan wij nog vaak terugkomen!

• juni 2024

Weer een weekend verbleven op deze fraaie CP en gastvrij ontvangen door de nieuwe eigenaresse. Faciliteiten prima en fijne omgeving voor fietstochten, zijn deze keer naar Westerbork en Orvelte gefietst.

• juni 2024

Camperpark Nuuverstee