Super mooie camperplaats met zeer ruime plaatsen. 5 nachten met veel plezier gestaan. Aanrader voor iedereen. Niet allemaal tegelijk, want wij willen graag nog eens terugkomen. Over het aanleggen van de plaatsen is zeer goed nagedacht. Mooi sanitair en prachtige omgeving om te fietsen.

joli

prachtige CP. mooie plekken waarbij over ligging is nagedacht. mooi luxe sanitair. broodjes service van de lokale bakker. er is veel te zien in de omgeving. gaan hier zeker terugkomen. Fam. Kranendonk

zweden.2023

Leo en Henriët Veel succes met de mooie camperplaats een dikke 10 en we hadden ondanks mindere weer Donderdag uitgesloten 😁 toch een prettig verblijf bij jullie Fam v Barneveld

Camperpark DarperEs