geweldig ontvangst, super vriendelijke eigenaren, geweldige sanitaire voorzieningen, als je 6 sterren kon geven had ik het gedaan

koosie62

Een mooie camping met een fijne ontvangst. Tegenover de camping een visstek aan het kanaal. Tevens tegenover de camping een bushalte naar Groningen en Assen. Schoon sanitair, kortom een fijne camping.

HenkR

Niks anders dan lof voor deze camping, fantastisch ontvangen met koffie, fijne fiets routes en Groningen op fietsafstand 45 minuten? Op de Bike. Schoon sanitair en mooi grote plaatsen. Echt een aanrader. Wij komen zeker terug.

SVR Camping De Lindehoeve