Dwingeloo, Westerveld, Drenthe, Nederland

Landgoed Meistershof

Diverse camperplaatsen aan de rand van de camping - ook comfort camperplaatsen tegen hoger tarief [zie website] - camper carport voor verblijf en stalling in de winter - ook camperplaatsen voor de poort voor kort verblijf [sc 64514] - online reserveren - zicht op fraai landschap - kindvriendelijk - muntautomaat voor stroom en douche - centrum 4km

• Lheebroek 33

7991 PM, Dwingeloo, Nederland

• januari 2023

We hebben hier twee nachten gestaan. Prachtige fiets en wandelmogelijkheden direct vanaf de camping. Aan de rand van een natuurgebied. Prima camper plekken en goede (gratis) WiFi. Geweldig sanitair. Erg behulpzaam eigenaar stel. We gaan hier nog vaak een keer terug komen

• januari 2023

wij hebben hier 3 nachten gestaan op een luxe plek CP 2. alles prima voor elkaar schoon sanitair behulpzame beheerders wij komen zeker terug.

• december 2022

Het blijft een erg mooie plek om terug te komen, mooie ruime plekken, perfect verzorgd , einde jaarsborrel met oliebollen georganiseerd door de eigenaren was een warm welkom

• december 2022