RCN de Noordster, vakantiepark

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juni 2024

Aan de bosrand op een xl plaats met de camper, hier geen last van verkeer, alleen de vogeltjes die zingen. leuke bistro en prachtig gebied om te fietsen en wandelen. Komen zeker.

man wat veel verkeer gaat hier langs rustig rijden is voor velen blijkbaar moeilijk.. voor mij is dit een reden om niet meer terug te komen. verder mooi park goede voorzieningen, waar we geen gebruik van maken. voor families wel mooi

Maaikechrisje

Echt te gek! 29,00 euro voor 1 nacht in januari 🙄🙄 Hier zal ik nooit heengaan dus. Prijzen kloppen niet mensen, even verder kijken op de website!!!!Geclaimd voor campercontact pffff om op te vallen. Hopelijk valt dit op dat het zwaar overdreven is en zetten ze de werkelijke prijs neer!

Bender2018

Beste Bender2018, We vinden het spijtig om te lezen dat de prijsinformatie niet naar verwachting was. Gezien het bedrag dat u noemt, vermoeden wij dat dit om een kampeerplaats XL gaat. De weergegeven bedragen op deze site gaan uit van camperplaatsen. Met vriendelijke groeten, Team RCN de Noordster.

• juni 2024

RCN de Noordster, vakantiepark