Camperpark Landgoed Meistershof

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juli 2024

Deze CP krijgt van ons een dikke 10! wij stonden op C1 aan de rand vh bos. super sanitair, mooie plek, doe de Pluto route, geweldig door het bos met onze vriend, je komt niemand tegen! perfect!!!

• juni 2024

Een prachtige plek voor je camper met uitzicht. We genoten van het perfect schone sanitair en de rust en heel veel vogeltjes. Mooie wandelingen en fietstochten vanaf de camperplaats. Om nog eens naar terug te keren.

• juli 2024

• juni 2024