Camperpark Landgoed Meistershof

Dwingeloo, Westerveld, Drenthe, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Een prachtige plek voor je camper met uitzicht. We genoten van het perfect schone sanitair en de rust en heel veel vogeltjes. Mooie wandelingen en fietstochten vanaf de camperplaats. Om nog eens naar terug te keren.

• januari 2024

• november 2023

Een prachtige camperplaats op een camping. Prachtige hele ruime plekken zeer geschikt voor grote campers. Uitstekend verwarmd sanitair. Prima prijs/kwaliteit. Wij komen hier regelmatig.

• januari 2024

• november 2023