Camperparc Stee in Lhee

Dwingeloo, Westerveld, Drenthe, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

De vermelding Top-platz is zeker verdiend! wat een prachtige camperplaats met zeer goede voorzieningen en een aardige eigenaar. Boerderijwinkeltje en naastgelegen restaurant voor als je zelf geen zin hebt om te koken! Wij komen zeker terug! Misschien ook om de sauna nog eens te proberen?

BlueCaddy

Prachtige CP, Ruime afgescheiden plekken, Goed verzorgd, luxe Sanitair, ook aan de hond is gedacht met eigen losloop weide, Vriendelijke beheerder, Mooie landelijke omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar. CampervanP&H

Over ons

About us image
We heten jullie als familie Bloemerts van harte welkom bij Top-Platz Camperparc Stee in Lhee. In het oude dorpje Lhee hebben we op ons voormalige melkveebedrijf sinds 2020 een camperplaats. In 2023 is deze uitgebreid met 24 reserveerbare plekken voor campers tot 16m. We combineren comfort en duurzaamheid in een prachtige fiets- en wandelomgeving direct nabij NP Dwingelderveld en alle voorzieningen van het gezellige Dwingeloo Direct naast de camperplaats is een restaurant, in de omgeving is veel horeca. We hebben verder oa 2 verwarmde sanitairgebouwen, sauna, huurauto, omheinde hondenspeelterrein, SaniClean, winkeltje met streekeigen producten en een gemeenschappelijke ruimte.

Camperparc Stee in Lhee