Camperparc Stee in Lhee

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juli 2024

Stee in Lhee mag met recht een camper Parc genoemd worden. Alles is super keurig en wordt goed onderhouden. Dwingeloo met alle winkels en wekelijkse zomermarkt maken het af. En niet te vergeten de mooie Drentse natuur om te fietsen en te wandelen.

• juni 2024

We zijn er voor de derde keer mooie goed verzorgde CP. top omgeving en de prijs is ook netjes voor wat je krijgt .

• juni 2024

ieder jaar als we terugkomen van de reis door zuidelijke landen en we eigenlijk nog niet naar huis willen zeggen we tegen elkaar “maar we gaan nog naar best place ever in Nld, naar Stee” dat troost weer we staan er nu voor de 6e keer en het is weer fijn

• juli 2024

Camperparc Stee in Lhee