Camperparc Stee in Lhee

Dwingeloo, Westerveld, Drenthe, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

We zijn er voor de derde keer mooie goed verzorgde CP. top omgeving en de prijs is ook netjes voor wat je krijgt .

Albert-en-Jeannet

ieder jaar als we terugkomen van de reis door zuidelijke landen en we eigenlijk nog niet naar huis willen zeggen we tegen elkaar “maar we gaan nog naar best place ever in Nld, naar Stee” dat troost weer we staan er nu voor de 6e keer en het is weer fijn

Over ons

About us image
We heten jullie als familie Bloemerts van harte welkom bij Top-Platz Camperparc Stee in Lhee. In het oude dorpje Lhee hebben we sinds 2020 op ons voormalige melkveebedrijf een camperplaats. In 2023 is deze uitgebreid met 24 reserveerbare plekken voor campers tot 16m. We combineren comfort en duurzaamheid in een prachtige fiets- en wandelomgeving direct nabij NP Dwingelderveld en alle voorzieningen van het gezellige Dwingeloo Direct naast de camperplaats is een restaurant, in de omgeving is veel horeca. We hebben verder oa 2 verwarmde sanitairgebouwen, sauna, huurauto, omheinde hondenspeelterrein, SaniClean, winkeltje met streekeigen producten, gemeenschappelijke ruimte en er is broodjesservice.

Camperparc Stee in Lhee