SVR-minicamping De Hoge Bomen

Eeserveen, Borger-Odoorn, Drenthe, Nederland

SVR-minicamping De Hoge Bomen

ruime verharde plekken op boerencamping [akkerbouw] - op 100m van de Staatsbossen - hondenlosloopgebied - rust en natuur - Borger met winkelcentrum 6km - centrum 2,5km

• Bosweg 3

7858 TA, Eeserveen, Nederland
  • € 16,00 • 1 apr. t/m 1 nov.

• NKC - NKC/CCI Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie

• juni 2021

Een heerlijke plek rustig schoon netjes . En een heel vriendelijke eigenaar die je alles over de omgeving kan vertellen. Alles voor de camper is aanwezig inclusief WiFi. Zwemwater in de buurt en veel wandel en fietspaden.

tHoad

Bedankt voor de positieve reactie . Fijn dat jullie genoten hebben ,daar doen we het voor .

• juni 2021

heerlijke camping waar wij zeker nog eens terug komen met onze 2 honden. hondenlosloopgebied en mooie zwemplas op loopafstand. hartelijk ontvangen en mooie en net sanitair. kortom top.

Henno-Denise

Het doet ons goed ,dat jullie genoten hebben . Bedankt voor de mooie review

• juni 2021

We hebben hier een paar dagen gestaan en het enorm naar ons zin gehad. Schoon sanitair en het bos om de hoek. Vriendelijke eigenaar en goeie fiets en wandel mogelijkheden in een prachtige omgeving.

Bram-en-Henny

Bedankt voor de positieve reactie . Fijn dat jullie zo genoten hebben van de camping ,met zijn mooie omgeving .

Henno-Denise

Het doet ons goed ,dat jullie genoten hebben . Bedankt voor de mooie review

Bram-en-Henny

• € 16,00 • 1 apr. t/m 1 nov.

• NKC - NKC/CCI Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie