Erica, Emmen, Drenthe, Nederland

Camperpark De Berkenweide

camperpark gelegen in het groen in oase van rust -aankomst tussen 12-22u - vertrek voor 12u - Bargerveen - Emmen met de Wildlands Adventure Zoo - sportveld met o.a. Jeu de Boulesbaan en Volleybal centrum 2km

• Noordersloot 3

7887 TC, Erica, Nederland
  • € 17,00 • 15 mrt. t/m 1 nov.

Roelof47

Wat jammer dat u dit zo heeft ervaren. We hebben bijna altijd tevreden gasten .Dit kunt u ook zien aan alle andere reviews. ik weet niet of u zelf een tuin heeft, maar onkruid groeit erg hard. We doen ons best. Aangezien er deze week maar maximaal 5 campers per nacht stonden, hebben we inderdaad de helft van ons grote sanitair gebouw afgesloten. 2 toiletten en 2 douches is ruim voldoende voor 5 campers vinden wij. Zodra er meer bezetting is openen we de andere helft ook. Ik hoop dat u nog veel plezier beleefd aan uw reizen en camperplekken vindt die u wel bevallen. Groeten Kees en Arina

Goed te merken dat de eigenaren zelf camperaars zijn. Ruime plekken en prima sanitair. Gewoon een uitstekende cp.

The-Rambler

een CP zoals we hem graag zien: zoek maar een plaats, stop het geld maar in de enveloppe / schaduw & zon plekken

Nelemans

Bedankt voor de review. Daar doen we zo ons best voor, naast onze overige bezigheden.

Nelemans

• € 17,00 • 15 mrt. t/m 1 nov.