Fijne Camperplaats met alle nodige voorzieningen in een mooie omgeving. vriendelijke havenmeester

Drecar

mooi plekje bij de haven op loopafstand van het gezellige centrum van Meppel; keurig sanitair, prima wifi. we komen hier graag.

Gerdien-JW

Hartelijk dank voor uw review! Fijn te lezen dat u zo tevreden bent over onze camperplaats. We hopen u binnenkort weer te kunnen verwelkomen!

prima plek.kom hier al jaren.mensen due hier hun hond uitlaten....nooit geen last v gehad. echter teveel Duitsers die hun camper er maar tussen proppen.....25 % duiters is ruim voldoende

johnie

Hartelijk dank voor uw review, mooi om te lezen dat u een vaste bezoeker bent. Ook de volgende keer weer hartelijk welkom.

Jachthaven Westeinde