Een leuke cp, maar de entree is soms wat lastig, vooral wanneer auto's in de straten ervoor slordig geparkeerd worden.

Willem-v-H

Dank u voor uw review. Het terrein is inderdaad openbaar, het is bij ons niet mogelijk het af te schermen met een hek. Wellicht komt er nog wel een slagboom in de toekomst om auto's en andere voertuigen die niets op de camperplaats te zoeken hebben te kunnen weren.

1 ster geven alleen op basis van de prijs vinden wij niet terecht. Wij stonden hier van donderdag tot zondag. Heerlijk rustig geslapen en genoten van de warme douche (te openen met code die je ontvangt van de vriendelijke havenmeester)

Hadit

Hartelijk dank voor uw positieve review, we zijn blij dat u het bij ons als positief ervaren heeft.

Jachthaven Westeinde