Norg, Noordenveld, Drenthe, Nederland

Restaurant Norgerhout

locatie bij restaurant aan de N373 naast het oude oerbos "Het Norgerholt" - diner gewenst - maandag en dinsdag gesloten - bij late aankomst of vroeg vertrek beheerder niet storen - centrum 1km

• Asserstraat 55

9331 JB, Norg, Nederland

Op onze vraag of we hier konden overnachten met de camper, kregen we een spontane reactie van 1 van de eigenaars dat we van harte welkom waren. Een koffie en wijntje gedronken en de eigenaar kwam nog even informeren of we een goed plaatsje hadden gevonden.

• augustus 2021

Ook in 2021 nog steeds een uitstekend restaurant, staan waar je maar wilt. Tot n volgend keer!

• oktober 2020

Echt heerlijk gegeten! Een aanrader: vriendelijke ontvangst voor de Camperplaats en aardige en adequate medewerkers.

• augustus 2021

• oktober 2020