Net terug van drie dagen op deze prima camping. Prachtige omgeving voor wandeling of fietstocht. Sanitair en andere voorzieningen prima op orde. Vriendelijke ontvangst. Een aanrader! E. Riks

T337

prima camping! Het complex is compleet en voldoet zeker aan onze vraag. Als Pieterpadlopers was het perfect, want de route loopt letterlijk langs de ingang van de camping. Wij komen zeker nog een keer voor de zuidelijke route vanuit Rolde.

PeterAntoinetteS

was super. vriendelijk personeel. schoon sanitair en prijs prima ondanks stroom achteraf. zeker aanrader. mooie fiets omgeving

Camping De Vledders