Hartelijk ontvangst, prachtige omgeving en met het nieuwe toiletgebouw moet je hier gewoon een keer geweest zijn. Wij gaan in ieder geval hier vaker heen.

johanjo54

Heerlijke camping. Fantastisch nieuw sanitair. Ruime plaatsen. De provinciale weg is hoorbaar, maar niet storend. Klein paradijsje in Drenthe.

hcapel

Werden hartelijk ontvangen door de eigenaren Marloes en Marco. Een leuke, gezellige minicamping met zeer ruime plaatsen. Veel groen en aan de zijkant vrij uitzicht over de weilanden. Mooi en zeer schoon sanitair. Goede uitvalsbasis voor fietsen en wandelen.

Camping de Deelderij