Prima locatie ook in het naseizoen. Het hele veld voor ons alleen, uitzicht op schapen, geiten, alpaca's en minikoeien. Het sanitair is perfect, beter dan thuis 😅 Mooie wandelroutes in de omgeving, Hunebed op 5 minuten lopen. Wij komen graag in het voorjaar een keer terug.

HymerB534_ontour

We hebben hier in het weekend gestaan met de camper! Wat een weelde, wat een mooi bedrijf met al die prachtige dieren. prachtig fietsen, lekker met de hond wandelen. Geweldig!! we komen zeker terug ( en ach de WIFI tsja dat wordt vast verholpen 😄😄)

Bospark Aagjeshoeve, camping