Camperplaats De Oude Huifkar

Tweede Exloermond, Borger-Odoorn, Drenthe, Nederland

• juli 2024

hartstikke mooie plek, leuke eigenaren en makkelijk betaalsysteem (via app)

• juli 2024

Wat een heerlijk plekje met weids uitzicht! Mooi terrein, prima sanitair, aardige beheerders en goede prijs! Wij hebben een paar fijne dagen gehad! Komen zeker nog een keer terug. Dick en Sylvia

camperdeZwerver

een geweldige plek leuke beheerders jammer van het weer maar we komen terug met hopelijk beter weer

Super bedankt voor jullie review hopelijk tot snel met mooiweergrbea en arie 😘

• juli 2024

hartstikke mooie plek, leuke eigenaren en makkelijk betaalsysteem (via app)

Super bedankt voor jullie review hopelijk tot snel met mooiweergrbea en arie 😘

Camperplaats De Oude Huifkar