Mooie CP. Pracht weids uitzicht. WC en douche prima. Vanwege drassigheid niet alle plekken beschikbaar. Wordt aangewezen waar je wel kunt staan. Nog geen lozing grijs water, ook door drassigheid. Hele aardige eigenaren. Wij bleven 3 nachten.

• december 2023

4 en 5 september hier overnacht, een heerlijk rustige plek lekker in het zonnetje in de ochtend en een weids uitzicht. Hele aardige eigenaren alles goed uit gelegd ook dat de stroom maar 4 amp was maar daar wordt aan gewerkt. Sanitair is prima, we hebben het hier goed naar ons zin gehad. Henk

Ook wij stonden hier begin van de week: prachtige nieuwe cp, wat een rust en wat een uitzicht! Goede fietspaden. Boertange is een pareltje!!! Succes met jullie cp De Oude Huifkar.

• december 2023

Camperplaats De Oude Huifkar