SVR-Camping het Noordenveld

Wapse, Westerveld, Drenthe, Nederland

SVR-Camping het Noordenveld

Camping aan de rand van het Nationaal park Het Drents Friese Wold - ook kampeerplaatsen tegen hoger tarief zie website - zeer hoog terrein en altijd toegankelijk voor campers - rust, ruimte en gemoedelijkheid - Wapser Herberg - centrum 300m

• Smitstede 1

7983 LA, Wapse, Nederland
  • € 17,50 • 1 apr. t/m 4 okt.

• NKC - NKC/CCI Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie, CKE - Camping Key Europe, filters.label.discount.asci

• mei 2021

Eerst nog van Harte Gefeliciteerd met jullie 25 jarig bestaan. wij waren al eerder hier geweest en nu weer met fam van ons die in de pipowagen waren .we vonden alles weer toppie ,en wensen julie dan verder,s ook nog heel veel succes en een mooie zomer fam. Moes uit Meppel fam .Faas uit Maasbracht

• mei 2021

vriendelijke ontvangst, mooie grote plaatsen op de camping. sanitair werkelijk top! camping ligt wel erg open, dus bij sterke wind niet altijd even prettig. alles ziet er heel goed uit. prik overdekte fietsenstalling

• april 2021

• april 2021

MaartMarg

• € 17,50 • 1 apr. t/m 4 okt.