4van 5

Voor mij / ons een toplocatie: ) wat een rust hier: Bargerveen ( 2 visarenden gezien) schaapskooi wandelen fietsen supermarkt op de fiets: douchen in de camper:) wc op het terrein: super vriendelijke en behulpzame eigenaren: wij komen ( weer) terug!

saskia-westland

mooie rustige plek met basic voorzieningen er is een stortkoker voor chemisch toilet en er is ook een toilet (even informeren bij de eigenaar waar deze te vinden) we hebben genoten van de rust en de mooie omgeving hier betaalden wij graag de 15 euro voor prima plek!

MinuqueV

stille plek! voor 6 campers electra. waterpunt. cassette legen in buis. Hierdoor 15 euro te duur. Zou max 10 moeten zijn

4van 5

Camperplaats Van Wieren