• december 2022

Maandagavond bij aankomst restaurant gesloten. Ik ben op de parkeerplaats gaan staan en goed geslapen. Dinsdagmorgen koffie gedronken, vriendelijk personeel. 6 December 2022

• juni 2021

Een leuke plek om te verblijven, met een leuk restaurant. Het is niet verplicht om daar te eten! 'S Morgens worden je door een enorme hoeveelheid zwarte vogels behoorlijk vroeg wakker😊

• juni 2021

de CP en het restaurant, helemaal ok.

• december 2022

• juni 2021

de CP en het restaurant, helemaal ok.

Restaurant Meursinge