Camperplaats Orvelterblok

Witteveen, Midden-Drenthe, Drenthe, Nederland

Camperplaats Orvelterblok

rustig gelegen camperplaats - loopafstand van (museumdorp) Orvelte - plaatsen met half verharding en gras - centrum 2.3km

• Meester J.B. Kanweg 6

9439 TG, Witteveen, Nederland
  • € 17,60 • 15 mrt. t/m 31 okt.

We werden prima onthaald op deze vrij nieuwe camperplaats. Alles is er netjes, schoon en goed verzorgd. De gastvrouw en - heer weten precies wat camperaars belangrijk vinden. Dat hebben ze goed gedaan!

• augustus 2021

John-Doe

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Ons streven is om iedere gast die ons bezoekt een prettig verblijf te bieden. In de reviews van onze gasten wordt ook veelvuldig verwezen naar onze gastvrijheid en vriendelijkheid. Wij willen dan ook graag met u in gesprek. Aangezien deze reactie anoniem is verzoeken wij u vriendelijk om een email te sturen met uw contactgegevens zodat wij persoonlijk contact met u kunnen opnemen. Met vriendelijke groet, Ronald en Marloes

• augustus 2021

John-Doe

• € 17,60 • 15 mrt. t/m 31 okt.

7 dagen