hier zou ik wel willen wonen mooi uitzicht sanitair netjes gr Johan

j-beens

Heerlijk plekje aan de rand van bos en bij water. mooi verharde plaatsen. sanitair unit en kiosk voor info en tips. wifi prima. Wij stonden er alleen met de vogels en konijntjes. We hebben heerlijk gewandeld, maar er zijn ook mooie fietsroutes. wij gaan hier zeker weten terug komen. 😍

• december 2023

mooie verharde plaatsen schoon sanitair mooi fietsgebied nu heel rustig,maar ik weet niet hoe het in de zomer is

hier zou ik wel willen wonen mooi uitzicht sanitair netjes gr Johan

• december 2023