Prima CP, met vlakke verharde plaatsen en het was ook 's nachts lekker rustig. Heel vriendelijke ontvangst bij de receptie en bij de snackbar. Het toiletgebouw was keurig schoon.Top!!!

Camiracamper

een super plaats bij de receptie zit een zeer vriendelijke damen de cp mooi vlak en groot en verhard sanitair gebouw schoon en netjes douche lekker warm voor zeker 5 sterren waard

• oktober 2022

Heel mooi verhard campergedeelte met zeer ruime mooie plaatsen met een super grasveld erbij. met alle voorzieningen ook voor grijs water lozen. wij vinden het een top plek. Voor ons een plek om nog eens terug te komen👍👍

• oktober 2022

Camping 't Wisentbos