• februari 2024

De sterren zijn fictief. De camperplaats is door persoonlijke omstandigheden gesloten. Laatste maanden van 2023 kon de eigenaar het niet meer onderhouden. Voor meer info, wil ik best wat toelichten.

Jeannette-Kieft

Als jezelf voorzienend bent is dit een goede camperplaats. De wc en douch waren alleen echt niet schoon toen wij er waren en wij vinden dan de prijs kwaliteit verhouding niet kloppen. De camperplaatsen zaten idd. vol met onkruid.

• februari 2024

Camperplaats Schokland