Heerlijk rustig overnacht na een perfect dagje uit. Omdat mijn rug het niet zo lang uithoudt was het erg fijn om tussendoor even te gaan liggen. Afgesloten met lekker eten voor redelijke prijzen.

Orchidofiets

een prima plek voor een combinatie van een overnachting en een bezoek aan de orchideeënhoeve, welke een aanrader is. Wij hadden stroom, stonden verhard en hebben tot 18.00 uur nog in de horeca met winkel en kinderspeelplek doorgebracht.

Rattennest

prima plek voor een nachtje slapen. alleen geen stroom overal. een medecamperaar die hier vaker schijnt te staan vertelde dat ze soms de stroom uitzetten. waarom is de vraag. verder alles oké. prullenbak aanwezig.

hensvo

Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Bij de Orchideeën Hoeve is het mogelijk om te overnachten met een camper, maar onze camperplaats heeft geen extra faciliteiten. Gebruik maken van stroom is hierdoor ook niet mogelijk. Alleen wanneer medewerkers werkzaamheden uitvoeren staat er soms stroom op de stopcontacten.

Parking bij De Orchideeënhoeve