Camperpark It Tún-Hûs

Anjum, Noardeast-Fryslân, Friesland, Nederland

• juli 2024

Wat een mooie camperplaats, wij hebben hele fijne dagen gehad! Inge en André jullie doen het met plezier,dat stralen jullie uit😊 super schoon sanitair en alles netjes verzorgd. En niet te vergeten de Fish en Chips heerlijk. We komen zeker nog een keer terug, Tom vond het leuk om André weer te zien

• juni 2024

Mooi gelegen camperplek, zeer schoon en voldoende sanitair. Mooi rondje fietsen om het Lauwersmeer, en als extraatje vis en chips op zaterdag. Wij komen zeker weer een keer terug. Bart en Hennie Gerritsen.

• juni 2024

Camperpark It Tún-Hûs