Camperplaats Brugzicht

Appelscha, Ooststellingwerf, Friesland, Nederland

• juli 2024

Wij hebben heerlijk genoten op deze prachtige camperplaats. Ruime plekken,en een goed en schoon sanitair. Vriendelijke eigenaren. Bij aankomst verwelkomt met 2 eitjes. En vanwege de warmte kregen we een lekker ijsje afgelopen zondag. Ook advies voor mooie fietstochten. Dus voor herhaling vatbaar.

• juni 2024

Wat een heerlijke camperplaats. Niets mis mee! Goed advies in de kampeershop. Hulde aan de gastvrouw!

• juni 2024

Een schitterende plek met een geweldig uitzicht. Schoon sanitair. Hele vriendelijke eigenaren. Voetbal op groot scherm in de schuur gezien. We verder daar nog getrakteerd op een waterijsje.

• juli 2024

Camperplaats Brugzicht