Wat een heerlijke camperplaats. Niets mis mee! Goed advies in de kampeershop. Hulde aan de gastvrouw!

Texelnugget

Een schitterende plek met een geweldig uitzicht. Schoon sanitair. Hele vriendelijke eigenaren. Voetbal op groot scherm in de schuur gezien. We verder daar nog getrakteerd op een waterijsje.

Koop

Super mooie plek, schoon sanitair en erg spontane eigenaren. In hun winkel waar ze echt heel veel kampeerspullen hebben, hadden ze zelfs de haakjes (waar we al enige tijd naar op zoek waren) voor onze gordijnen.

Camperplaats Brugzicht