Camperplaats Appelscha

Appelscha, Ooststellingwerf, Friesland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

de camperplaats is een 10 het sanitair is een 10 het gemak om in-en uit te checken is een 10...... een aanrader als je hier in de buurt een camperplaats zoekt

bennienora

mooie verzorgde camperplek! beschutte plekken. top sanitair😁. vriendelijke mensen. hier gaan wij terug komen. waar voor je geld👍

erik-pesch

paasdagen dik tevreden prachtig ligging fietsroutes aanwezig prima wifi mooie verharde plaatsen met gras er naast we hebben genoten

Over ons

About us image
U bent van harte welkom bij Camperplaats Appelscha. Wij zijn Erik en Karin en hebben sinds 2016 onze camperplaats helemaal zelf aangelegd. Ondertussen zijn we uitgebreid naar 25 staanplaatsen, deze onderhouden we met veel passie. Wij vinden een schoon terrein en sanitair belangrijk, dus besteden hier veel aandacht aan. Ook proberen we leuke extra service te bieden, bijvoorbeeld een actuele bezettingsweergave op onze website (dmv sensoren), een eenvoudig in- en uitchecksysteem waarbij u alleen betaald naar eigen verbruik (stroom) en als nieuwste service: gratis gebruik van onze camper-weegbrug als u bij ons overnacht. Ontdek onze camperplaats in de prachtige omgeving van Appelscha en het dorp. Bij vragen of opmerkingen staan we voor u klaar.

Camperplaats Appelscha