Camperplaats Appelscha

Appelscha, Ooststellingwerf, Friesland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

alles wat je nodig heb is aanwezig als camperaar , maar zo mooie camperplaats kom je sporadisch tegen . zelfs de betaalautomaat is simpel te bedienen in één woord geweldig

#Gerard#

Mooie CP alles aanwezig en superschoon.

#Gerard#

Mooie CP alles aanwezig en superschoon.

Over ons

About us image
U bent van harte welkom bij Camperplaats Appelscha. Wij zijn Erik en Karin en hebben sinds 2016 onze camperplaats helemaal zelf aangelegd. Ondertussen zijn we uitgebreid naar 25 staanplaatsen, deze onderhouden we met veel passie. Wij vinden een schoon terrein en sanitair belangrijk, dus besteden hier veel aandacht aan. Ook proberen we leuke extra service te bieden, bijvoorbeeld een actuele bezettingsweergave op onze website (dmv sensoren), een eenvoudig in- en uitchecksysteem waarbij u alleen betaald naar eigen verbruik (stroom) en als nieuwste service: gratis gebruik van onze camper-weegbrug als u bij ons overnacht. Ontdek onze camperplaats in de prachtige omgeving van Appelscha en het dorp. Bij vragen of opmerkingen staan we voor u klaar.

Camperplaats Appelscha