SVR Camping Half-Hichtum

Bolsward, Súdwest Fryslân, Friesland, Nederland

• juli 2024

Een hele leuke camping met prima voorzieningen! Vanaf de camping kun je op de fiets alle kanten of je loopt een mooie route langs de Franekervaart naar Burgwerd en via Hichtum weer terug (7 km). Wij hebben genoten en komen zeker terug!

• juli 2024

prima plaats om voor een paar nachten te staan.zeer vriendelijke mevrouw van de camping,is een aanrader. wim en sjan

Leuke camping dicht bij centrum Bolsward. Alle voorzieningen aanwezig. Energietoeslag €4.00 per overnachting (06-23) bovenop standaard prijs.

SVR Camping Half-Hichtum