Jachthaven Bergumerdam

Burgum, Tytsjerksteradiel, Friesland, Nederland

Jachthaven Bergumerdam

Kleinschalige locatie in de jachthaven - camperplaatsen met uitzicht direct aan het water - melden bij de havenmeester - centrum 1km

• Burgumerdaam 51

9251 GC, Burgum, Nederland

• november 2021

John-Roes

Het spijt ons dat dit is gebeurd. Onze faciliteiten zoals toiletgebouw en watervoorziening worden altijd tijdens het laatste weekend van oktober afgeslopen tot de start van het nieuwe seizoen, 1 april 2022. We hadden dat door omstandigheden nog niet gepubliceerd op onze site of facebook. Inmiddels wel. We hebben gelukkig nog even met u gesproken en dit uitgelegd. Uw opmerking nemen we ter harte en geeft ons aanleiding om eens te kijken naar een upgrade van onze service gedurende de winterperiode. We hopen u volgend jaar toch weer te treffen en gaat u er dan maar vanuit dat u dan een gratis overnachting van ons tegoed hebt.

• oktober 2021

Dicht bij het centrum, sanitair tegen betaling, elektriciteit extra, verder ok

• augustus 2021

Een fijne plek. Alles dik in orde. De dame die ons ontving is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Centrum dicht bij met behoorlijk veel winkels. Een heerlijk broodje gegeten van de keurslager 👍 Als we weer eens in de buurt zijn gaan we hier zeker weer staan.

• november 2021

• oktober 2021